I love you

Känner att jag inte har bloggat på länge, men anledningen är väl att jag inte har haft tid, pallat eller haft någon ork överhuvudtaget. Vill knappt se livet. Jag vill knappt leva. Känns som om att alla hjälper mig upp för att en ny människa ska komma och trycka ner mig på botten igen. Jag pallar inte! Jag känner mig så jävla blåst. Visst, jag är inte heller den bästa på jorden, men jag orkar inte mer nu. Jag älskar dig. & det är så jävla svårt att se dig utan att mina ögon blir fyllda med tårar. Jag grät häromdan när jag såg dig. PÅ BILD. Fattar du? Jag är så äckligt jävla förälskad och så äckligt jävla sviken. Du sa att du älskade mig. Var det en lögn?
Du är världens bäste vän men jag vill mer, jag vill bara vara med dig, för jag älskar dig.
Om det här är mitt liv, vill jag fan inte leva det längre.
Publicerat: 2010-12-16 @ 21:30:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0