Oj

Asså seriöst. Jag mår inte bra. & skolan gör det ju vekligen inte lättare i livet. Eller, ja, hade jag inte haft Janina som matte/no lärare hade jag nog mått betydligt bättre. Hon får mig verkligen att känna mig dåligt. Jag kan vara på topphumör i början av lektionen, men när hon kommer, asså hon får mig att komma ner till botten. Idag bråkade jag med henne. Det var jävligt onödigt gjort av mig men jag ska ha mitt betyg och bara för att hon inte kan svenska och inte förstår vad jag skriver ska inte jag drabbas när jag gör MVG uppgift. Jag orkar fan inte mer. Jag hatar mig själv. Det enda som får mig att må bra är mina vänner. Men dom är inte på plats när jag gör de dumma sakerna jag gör! Jag saknar fan mitt liv. Så som det var. Då ingen var död. Jag saknar alla fån mitt "gamla" liv. Saknar dom som fan!
Nej, nu orkar jag fan inte mer i skolan. Älskar att det är lov snart!
Publicerat: 2010-12-09 @ 21:15:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0