Jag älskar dig fortfarande

Jag saknar dig. Jag saknar våra minnen. Jag saknar allt med dig, till och med den dåliga tiden vi hade, för vi hade den, vi hade den tillsammans. Nu har jag inte dig. Nu kan jag inte prata med dig om allt för jag vet att du inte bryr dig längre. Allt jag vill är att vara med dig, skapa fler minnen, leva livet så som vi gjorde. Jag var så jävla lycklig med dig. Nu har jag problem med allt. Det gör så jäla ont Fredrik, så jävla ont. Jag älskar dig fortfarande, jag älskar dig både som vän & pojkvän. Du var mitt allt, jag gav upp allt (det kan många intyga) för dig. Två månader. Det räckte så länge. Jag orkar inte mer. Jag blir bara irriterad. Jag saknar dig så mycket att jag nästan hatar dig. & det får mig att bli kär igen.
Hade det inte varit för de vänner jag har nu hade jag inte orkat. Men de ger mig liv, precis som du gjorde, men det är tomt i hjärtat utan dig. Mitt hjärta är krossat & du är mitt lim, så är det bara. Jag älskar dig fortfarande.

Publicerat: 2010-11-18 @ 19:13:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0