Mina föräldrar

Jag bor bara hos min mamma och min låtsaspappa, så berättar lite om de.
Min mamma heter Anna Levén och är gift med Åke Levén. De gifte sig den 7 augusti 2009, alltså förra sommaren. Mamma och Åke har varit tillammans i sex år tror jag och jag älskar de jättejättemycket! Åke är som min pappa ♥
Min mamma jobbar som lärare, hon är utbildad svenska/so och svenska som andra språk. Just nu jobbar hon med den internationella klassen 6-9 i Skogsängsskolan i Salem. Nice kanske :) Det är skönt att ha en mamma som är lärare, speciellt när man inte är så duktig i skolan som jag ;)
Vad ska jag mer berätta? Hon är född summer of 69 och hon är runt 173 cm lång. Eh, hon hette Haglund innan hon gifte sig. Hon gifte sig i vår trädgård här i Rönninge och det var jättevackrt. Bara familj som var där, dvs, jag, Elise, mormor och Åkes son, Eli. Ja och såklart Åke och mamma. Haha.
Mer kan jag inte säga förutom att jag älskar de så jävla mycket att jag inte hade klarat mig utan dem. Kärlek till er. ♥♥♥♥♥♥


Eli, Åke, Mamma, Jag, Mormor & Elise ♥
Publicerat: 2010-11-22 @ 15:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0