Music

Jag vet att jag inte är som andra tjejer, men vem är det egentligen? Jag är den tjejen som mest av allt sitter hemma en fredagskväll & spelar piano, gitarr eller sjunger. Att sitta framför pianot och bara känna mina fingrar som vandrar mellan de svarta och de vita tangenterna. Det är en obeskrivlig känsla, jag vet bara att jag älskar den! Jag älskar den galet mycket! Jag kan inte leva utan musik. Musiken är den enda som aldrig sviker mig. Musik är den jag verkligen går till när jag är ledsen, eller när jag blivit kär. Det är hos musiken jag skriver min egna musik. Musiken är min bästevän helt enkelt. & jag tänker aldrig att svkia dig min vän.


Hearts on fire - Halloween Rock 2010

Publicerat: 2010-11-18 @ 19:20:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0