Börjar om

Okej, nu ska jag fan klara det här med blogg! Får panik när jag inte skriver av mig, har en massa dokument på datorn där jag bara skrivit av mig. Det roliga är att det kan stå verkligen vad som helst, typ hej jag gillar att suga snopp, för att jag var sugen på att skriva det! Haha, jag är konstig jag vet, men det finns faktiskt några som tycker om min humor.. Eller aa, typ två. En då.

Idag har duktiga jag varit i skolan.. Efter skolan körde vi innebandy med lärarna som "vanligt" så jävla kul det är! Fick ett stenhårt skott på baklåret så är helt röd, sen flög jag rakt in i sargen, det gjorde ont men jag är så ball så jag reste mig upp! Mohaha.. Nej, nu ska jag faktiskt hem till pappa och sova där för att jag ska till tandläkaren imorgon på Söder 8.15, scaaaryyy :D Men aa, ska tagga nu, pusspussssssss.


Lovisa & jag. Älskar dig obeskrivligt mycket morot ♥
Publicerat: 2011-04-26 @ 18:42:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0