Repa

Hej alla! :)
Vaknade runt halv tolv idag och sen dess har jag väl inte gjort så mycket. Har nördat framför datan, ätit och packat. Haha, roligt va?! Åker ju till Österrike på lördag så aa :) är taggad som fan! Det kommer bli grymt.
Idag ska jag repa med musikalbandet i Tumba med några till från musikalen, kommer bli rätt så kul iaf :) Är så sjukt jävla trött men det borde funka! Sen ska jag dra vidare till Tullinge och kolla på Tristan när han spelar fotboll haha, jag gillar faktiskt fotboll så det är väl bra :) antar att jag kommer få svara på lite frågor som Lovisa frågar. Vad är offside? Varför springer han inte? Varför blev det inte mål? Haha, nej nu är jag dum mot henne :) man ska inte döma hahahahahhahah :D
Nu ska jag hoppa in i duschen. Ciao!

Publicerat: 2011-02-20 @ 13:34:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0