Hejdå

Visst, jag är krävande, jag har behov av vissa saker, men det är saker som får mig att må bra. Hade jag haft mina egna pengar och min egna inkomst hade jag betalat ALLT själv. Men när min farsa tar mitt barnbidrag och vad han köper av det är ju inte någonting till mig om man säger så. Han har ju kastat ut mig. Han behandlar mig som en jävla barnflicka som ska ta hand om honom. Varje gång jag kommer dit, jag kan vara där i en timme och när jag går har jag bäddat hans fucking säng, städat hans rum, mitt rum, vardagsrummet och köket. Han köper öl för mitt barnbidrag. Jag jobbade ju innan jul men inte fan fick jag pengar för det. Jag har bara jobbat 16 timmar totalt helt i onödan när jag kunde njuta av saker som får mig att må bra! Jag hatar det hem jag bor i och vill bara bort hela tiden. I skolan vill jag också bort. "Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem".
Hatar mitt liv. Hatar allt jag äger. Hatar alla i min närhet. Hatar allt så hejdå.
Publicerat: 2011-01-16 @ 21:19:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0