Mot skolan

Hej alla, och förlåt för dålig uppdatering. Har ingen anledning varför jag inte har bloggat faktiskt.. Haha, snart ska jag dra mig mot skolan som faktiskt blev så mycket roligare igår! Vi började vid nio och ja, jag var i musiken ända fram till 11 då vi gick mot stationen för att åka till Tumba gymnasium. när vi kom dit fick vi lunch, tacos faktiskt, sen skulle vi samlas i biblioteket, väl där fick man gå till en grupp/linje man valt att vara med på. Självklart var det musik som gällde för mig. Var med Ewelina och Fanny hela eftermiddagen. Vi fick sjunga lite med "bandet" och fy satan vad kul det var! Jävligt snygga killar också ;) ska man kanske lägga en stöt? Haha, nej men jag ska lätt välva Tumba gymnasium, verkar superbra, iaf musiklinjen! Och det är ju nära och bra så ja, Tumba blir det! Nu måste jag kila, puss!
Publicerat: 2011-01-21 @ 07:34:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0