Wipe your tears away.

Klarar inte av det här, du är i en annan värld där jag inte är.
Vill inte se dig försvinna, vill inte känna smärtan när tårar börjar rinna.
Vill se dig varje dag, känna dig i mina hjärtslag.
Hålla dig i handen, jag ville hitta lyckan och tro mig jag fann den.
Men känslan av att inte våga ta ett till kliv, kommer sparka och slå mig i hela mitt liv.
Tack för allt som du givit mig, du ska veta att jag verkligen uppskattar dig.
Men livet blir inte alltid som man vill, man gör ofta misstag och snart gör jag ett till.
Jag vill leva mitt liv utan alla hinder, men vaknar varje natt med svullna kinder.
Tårar i ögonen som aldrig tar slut, ångesten jag har jag vill hitta vägen ut.
Jag älskade dig och ja jag gör det än, men allt du ville var att bara vara min vän.
Jag hatar det här, vill bara vara där du är.
Publicerat: 2011-01-25 @ 23:31:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0