HEEH

Fattar inte vilka det är som läser min blogg haha den suger ju! Hihi, men iaf, sitter/ligger (jag vetefan) i min säng i min lilla stuga och väntar på att han ska messa mig (a) Trodde att han gjorde det men det var ju Pillan :p fast det var ju kul det med men aa!
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fräsh, solen skiner och man kan ju inte låta bli att sätta på sig skinnjackan, converse och solbrillorna och bara lunkaaaaaaaaaaaaa.. Jag är så jävla övertrött eller så är jag pigg. JAG VET INTE. Mohahaha, Ida är en bajskorv för hon är i Thailand.. Men aa. Jag är i Sverige tror jag..
HEJDÅ JAG ORKAR INTE SKRIVA MER FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA BORTA. ÄR LIKSOM BAKOM FLÖTET, och jag råkade tryka på caps lock -.-

Publicerat: 2011-03-20 @ 11:50:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0