I'm lost in this moment, but forever I'm free

Det kliar i mitt hjärta. Det gör ont. Det slutar snart att slå, det slutar snart att blöda, varje gång jag ser i spegeln ser jag ögon som är röda. Fyllda utav tårar, sår på mina kinder, jag vill ha en rak väg jag klarar inte flera hinder. Jag litade på dig, och att du av alla människor gör såhär, förvånar mig faktiskt. Jag vill inte tänka på det men det går inte att låta bli. Är hon bättre än mig? Varför just hon? Nej jag orkar inte mer nu. Jag ska kämpa vidare och skapa mig en framtid. Jag ska ta vara på mitt hjärta nu, även fast plåster inte läker djupa sår, även fast jag vet att det aldrig kommer att bli helt, så ska jag försöka. Även fast det gör ont.

Publicerat: 2011-03-09 @ 19:39:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0