Till min syster

Min kära syster tjatar att jag ska skriva så får väl gör det dåååå...
Ja, vad gör jag? Jo jag sitter och lyssnar på lite musik och ska snart dricka te. Mycket mysigt. Är magsjuk (eller har varit, fattar inte) och har precis "lärt" mig att äta, haha. Har intagningsprov på torsdag och hade sex med en bonde i lördags. HAHA, jag orkar inte, märks det att jag är övertrött och inte har träffat mina kompisar på länge eller? Nej, får skriva något annat någon annan gång, pösselipuss!
Publicerat: 2011-03-15 @ 22:29:50


1 kommentarer
Postat av: din kära syster

TACK BRA HEJ!!!!!!!!!! nu får du uppdatera lite oftare tycker jag så man får något trevligt att läsa :) bra tack puss hej.

2011-03-15 - 22:40:16 | URL: http://elisehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0